13
қараша
2023
Мектепке дейінгі ұйымда тәрбиелеу мен оқыту мазмұнын жаңарту
Педагогтердің мектепке дейінгі білім беруде жаңа технологияларды игеру-бала тұлғаның табысты дамуының кепілі.
Педагогтар,тәрбиешілер технологияларды оқып үйрену,меңгеру кезеңінде арнайы курстарға барып кәсіптік біліктіліктерін арттыруда. Педагогтармен жұмыс жасау барысында көптеген іс-шаралар өткізіліп , жақсы деңгейде бағаланып отырды.Педагогтар арасында байқаулар өткізіліп, бөбекжайымыздың алдыңғы қатарлы тәрбиешілерінен ,жас мамандар тәжірбие алды.Және де ашық іс-әрекеттер өткізіліп отырды.Дарынды балалармен жұмыс жүргізілді.Мерекелерге әртүрлі іс-шаралар өткізіп,өнерлі бүлдіршіндерді қалалық,облыстық кезеңдеріне қатыстырып, байқауға апарып жүлдемен келді.Балалардың шығармашылық жұмыстарын қолөнер шебері байқауларына қатыстырып жақсы жүлделермен оралды.Әрине бұл дегеніміз бөбекжайымыздың жетістіктері.Біз қуаныштымыз. «Бала тәрбиесі бір өнер,өнер болғанда ауыр өнер,жеке бір ғылым иесі болуды тілейтін өнер» Бөбекжайымыздың психологы балалармен жүмыс жүргізіп тренингтер өткізіп отырды. «Педагогикалық еңбек -нағыз шығармашылық еңбек. Педагогикалық ұжымның қызметіндегі бұл бағыт педагогты шығармашылық еңбекке деген құштарлығын арттыру.
Стандартпен мектеп жасына дейінгі балалардың дайындық деңгейіне, мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мазмұнына, оқу жүктемесінің ең жоғарғы көлеміне қойылатын талаптар айқындалған.
Жаңартылған Стандарт негізінде мектепке дейінгі білім беру саласындағы ғылым мен практиканың жетістіктері, отандық және шетелдік тәжірибелер ескеріліп, «Алғашқы қадам», «Зерек бала», «Біз мектепке барамыз» үш білім беру бағдарламаларының орнына Бағдарлама әзірленді.
Әдістемелік-нұсқаулық хат жаңартылған мазмұнды іске асырудың негізгі бағыттарын, мектепке дейінгі ұйымдарда білім беру процесін ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдерін, Стандарт талаптарына сәйкес балаларды дамыту мен тәрбиелеу үшін жағдайлар жасауды, мектепке дейінгі ұйымдар қызметкерлерінің қызметін ұйымдастыруды, тәрбиешілердің педагогикалық шеберліктерін арттырудың негізгі тәсілдерін қарастырады.
Аталған хат мектепке дейінгі ұйымдарда білім беру процесін тиімді ұйымдастыруға мүмкіндік береді және мектепке дейінгі ұйымдардың басшылары, әдіскерлері,педагогтары мен мамандарына, сондай-ақ ата-аналар қауымдастығы үшін әдістемелік нұсқаулық болып табылады.
Педагогтар,тәрбиешілер технологияларды оқып үйрену,меңгеру кезеңінде арнайы курстарға барып кәсіптік біліктіліктерін арттыруда. Педагогтармен жұмыс жасау барысында көптеген іс-шаралар өткізіліп , жақсы деңгейде бағаланып отырды.Педагогтар арасында байқаулар өткізіліп, бөбекжайымыздың алдыңғы қатарлы тәрбиешілерінен ,жас мамандар тәжірбие алды.Және де ашық іс-әрекеттер өткізіліп отырды.Дарынды балалармен жұмыс жүргізілді.Мерекелерге әртүрлі іс-шаралар өткізіп,өнерлі бүлдіршіндерді қалалық,облыстық кезеңдеріне қатыстырып, байқауға апарып жүлдемен келді.Балалардың шығармашылық жұмыстарын қолөнер шебері байқауларына қатыстырып жақсы жүлделермен оралды.Әрине бұл дегеніміз бөбекжайымыздың жетістіктері.Біз қуаныштымыз. «Бала тәрбиесі бір өнер,өнер болғанда ауыр өнер,жеке бір ғылым иесі болуды тілейтін өнер» Бөбекжайымыздың психологы балалармен жүмыс жүргізіп тренингтер өткізіп отырды. «Педагогикалық еңбек -нағыз шығармашылық еңбек. Педагогикалық ұжымның қызметіндегі бұл бағыт педагогты шығармашылық еңбекке деген құштарлығын арттыру.
Стандартпен мектеп жасына дейінгі балалардың дайындық деңгейіне, мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мазмұнына, оқу жүктемесінің ең жоғарғы көлеміне қойылатын талаптар айқындалған.
Жаңартылған Стандарт негізінде мектепке дейінгі білім беру саласындағы ғылым мен практиканың жетістіктері, отандық және шетелдік тәжірибелер ескеріліп, «Алғашқы қадам», «Зерек бала», «Біз мектепке барамыз» үш білім беру бағдарламаларының орнына Бағдарлама әзірленді.
Әдістемелік-нұсқаулық хат жаңартылған мазмұнды іске асырудың негізгі бағыттарын, мектепке дейінгі ұйымдарда білім беру процесін ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдерін, Стандарт талаптарына сәйкес балаларды дамыту мен тәрбиелеу үшін жағдайлар жасауды, мектепке дейінгі ұйымдар қызметкерлерінің қызметін ұйымдастыруды, тәрбиешілердің педагогикалық шеберліктерін арттырудың негізгі тәсілдерін қарастырады.
Аталған хат мектепке дейінгі ұйымдарда білім беру процесін тиімді ұйымдастыруға мүмкіндік береді және мектепке дейінгі ұйымдардың басшылары, әдіскерлері,педагогтары мен мамандарына, сондай-ақ ата-аналар қауымдастығы үшін әдістемелік нұсқаулық болып табылады.